Specialista zákaznického servisu_Kostelec
Místo Kostelec
Pracovní náplň
- Komunikace se zákazníky
- Řešení reklamací a škod vzniklých při přepravě zboží
- Administrace zákazníků v informačním systému
- Podpora dispečinku dopravy a obchodního týmu
- Sledování KPI ukazatelů
- Další úkoly stanovené nadřízeným zaměstnancem
Nabízíme
- Zázemí stabilní dopravní společnosti s dlouhodobou jistotou zaměstnání
- Pracovní smlouvu na dobu neurčitou
- Firemní telefon a noteboo
- Hrubá mzda 32 – 36 000 Kč
Benefity
- 25 dní dovolené
- Pružná pracovní doba
- Stravenky
- Zaměstnanecký balíček (složen z masných a uzenářských výrobků) dvakrát měsíčně
- Příspěvek zaměstnavatele na penzijní pojištění
- Pololetní a roční odměny
- Odměny při pracovních výročích
- 1000 Kč měsíčně na benefitní kartu
- Benefitní program pro zaměstnance „Benefit plus“ (sleva na cestování, ubytování, zážitky, saunu, peníze z karty lze převést na SLEVOMAT)
- Zákaznická karta do řetězce velkoobchodu Makro Cash & Carry
- Výhodné volání od operátora O2 i pro rodinné příslušníky a spoustu dalších benefitů v souladu s vnitřními předpisy zaměstnavatele
Požadujeme
- Středoškolské vzdělání
- Středně pokročilá znalost práce s PC (Excel, Outlook, webové aplikace)
- Odpovědnost, pečlivost, důslednost
V případě zájmu kontaktujte: Ing. Bohuslav Dědič – telefon: 702 247 086
Pracovní vztah | |
Úvazek | Práce na plný úvazek |
Požadované vzdělání | Středoškolské nebo odborné vyučení s maturitou |
Společnost | AGF Food Logistics, a.s. |
Odpovědná osoba | Jiří Havelka |
Číslo nabídky |