Specialista zákaznického servisu_Kostelec

Místo Kostelec

Pracovní náplň

  • Komunikace se zákazníky
  • Řešení reklamací a škod vzniklých při přepravě zboží
  • Administrace zákazníků v informačním systému
  • Podpora dispečinku dopravy a obchodního týmu
  • Sledování KPI ukazatelů
  • Další úkoly stanovené nadřízeným zaměstnancem

Nabízíme

  • Zázemí stabilní dopravní společnosti s dlouhodobou jistotou zaměstnání
  • Pracovní smlouvu na dobu neurčitou
  • Firemní telefon a noteboo
  • Hrubá mzda 32 – 36 000 Kč

Benefity

  • 25 dní dovolené
  • Pružná pracovní doba
  • Stravenky
  • Zaměstnanecký balíček (složen z masných a uzenářských výrobků) dvakrát měsíčně
  • Příspěvek zaměstnavatele na penzijní pojištění
  • Pololetní a roční odměny
  • Odměny při pracovních výročích
  • 1000 Kč měsíčně na benefitní kartu
  • Benefitní program pro zaměstnance „Benefit plus“ (sleva na cestování, ubytování, zážitky, saunu, peníze z karty lze převést na SLEVOMAT)
  • Zákaznická karta do řetězce velkoobchodu Makro Cash & Carry
  • Výhodné volání od operátora O2 i pro rodinné příslušníky a spoustu dalších benefitů v souladu s vnitřními předpisy zaměstnavatele

Požadujeme

  • Středoškolské vzdělání
  • Středně pokročilá znalost práce s PC (Excel, Outlook, webové aplikace)
  • Odpovědnost, pečlivost, důslednost

V případě zájmu kontaktujte: Ing. Bohuslav Dědič – telefon: 702 247 086

Pracovní vztah
Úvazek Práce na plný úvazek
Požadované vzdělání Středoškolské nebo odborné vyučení s maturitou
Společnost AGF Food Logistics, a.s.
Odpovědná osoba Jiří Havelka
Číslo nabídky

V případě dotazů nás neváhejte kontaktovat